tjoho

Tjoho nu är det redan torsdag, å halva dagen redan avklarad:) Bara en arbetsdag kvar sen är det fredagsmys:)
Göttit!!!!!!!!!
Idag ska jag försöka få tummen ur å åka och handla en present till Cornelia. Brukar inte göra sådana äventyr när jag är ensam med båda barnen, men de går nog bra. Får hålla tummarna för att jag hittar det hon vill ha.

annars har de inte hänt speciellt mkt i veckan. Har umgåtts en del med Tilda. Fått köpa nya däck till cyklen då det är punka igen *suck* De är först då jag inser hur beroende jag är av min cykel.
Det är väl knappt att jag vågar säga de för då krånglar det säkert ikväll...men det är första em veckan som allt flyter på klockrent hemma hos oss, i vanliga fall när fidde jobbar em så brukar de mesta köra ihop sig men de har verkligen gått hur bra som helst stort + i kanten....å en mkt nöjdare och gladare mamma:)

Snart är det första oktober, fasen va tiden går... Måste ta tag i det där med att se över vinterkläder. Tror Oliver har så han klarar sig... Däremot får jag se över va Douglas behöver. Vinterskor behöver de nog båda två eller alla tre (jag med).
Nu ska jag slö surfa lite innan vi klarar av em på jobbet.
hej hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0