trodde de skulle va över..

Trodde verkligen att valsnacket skulle vara över efter helgen. Men det känns fasen som det pratas mer om det nu än innan.
Oavsett vad man tycker efteråt så har ju ändå svenska folket sagt sitt. Även om jag själv inte tycker som tydligen merparten har gjort.
Å eftersom alliansen inte har fulla mandat så får lär vi ju inte slippa snacket än på ett tag.
Undra ja va som kommer hände framöver... Jaja, de går nog bra...kanske?!
Är inte speceillt insatt, mer än att ja har lyssnat lite på skolpolitikfrågorna....å på den fronten kan jag ju säga att jag inte gillar vissa grejer som de blå vill genomföra...

Nåja, jag tänker inte yttra mig mer om de...hoppas på bättre resultat om 4 år.

Annars har helgen varit underbart skön. Vi har inte gjort nånting mer än bara umgåtts. Har verkligen varit familjemys på högnivå...vädret har ju inte tillåtit så mkt heller.
Oliver har cyklat jätte mkt själv...så nu måste vi bara få in de där med att starta själv och bromsa mjukt sen så kan han nog det helt själv:)
Vi har hittat en ny familjegrej, lego rockband:) 2h i lördags försvann i ett nafs...
Igår var vi på simskolan med barnen å de gick jätte bra. Oliver är så himla duktig så jag finner inga ord:) Sen va vi på barnkalas, mkt trevligt...å faktiskt ganska stillsamt trots massa barn.
Sen fick vi oväntade middagsgäster på kvällen, mys mys.
Hör och häpna så tittade vi faktiskt på valvakan....vuxenpoäng helt klart.

Idag är de gympa med barnen som gäller...spännande när man ska va själv med båda barnen. Hoppas på lite hjälp av Pernilla, men hon ska ju även leda gympa...så jag kan ju inte begära för mkt.
I övrigt är de mit "hat-vecka" (det lät starkt), men jag gillar verkligen inte alls när fidde jobbar eftermiddag...allting brukar krångla då. Barnen brukar vara extra trötta och kinkiga...å mamma med hehehe. Nåja, ska koppla på det positiva tänkadet så överlever vi denna veckan med:)
Hej hopp gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0