Som sagt...

Som ni kanske har märkt så har blogg lusten ännu inte infunnit sig... Vi lever iaf...hälsa är la lite si å så med, barnen är sjuka om vartannat. Trist som tusan, men fullt väntat. Bortsett från en snorig näsa så hoppas jag nu att vi håller oss friska iaf en hel vecka. För hela veckor på dagis/jobb var länge sen...

Helgen som gått har jag varit ensam med barnen å vi har haft de jätte mysigt. Fidde har varit på lan i Asige (vi gjorde ett besök där i lördags) Oliver var mkt tacksam över att ha fått besöka sitt första lan. Han ville helt klart "hänga" med de stora grabbarna å tyckte att jag minsann kunde lämna han där å ringa när han skulle hem.
Det fick han givetvis inte... Men jag kan förstå honom full uppmärksamhet å sitt vid en dator å spela skjutaspel (vilket han inte får hemma)...Fiddes datapolare får helt klart tummen upp gällande mottagande av småbarn. Douglas han var nöjd han med han gick å tiggde godis av Hultan, å fick sitta i JP:s knä å trycka lite på dataknapparna han oxå.
Bäst av allt var nog pannkakorna med grädde som serverades till lunch hahah.

Annars har vi tagit det ganska så easy...med alla sjukdomar vi har haft till höger och vänster så är de rätt gott att bara få vara och återhämta sig. Vi simmade på söndagen och Oliver slutar aldrig att förvåna mig...håller han bara fokus så imponerar han mig nåt så in i bomben. Dom "vattenkonsterna" han gjorde igår utan att hålla i varken mig eller kanten...stor tumme upp!!!

Till helgen som kommer funderar jag på att ta med mig Oliver på bio igen...är himla sugen på att gå å se Trassel. Men vågar knappt boka nåt för då ligger vi la i nån skit.....
Måste få bli riktigt friska nu, för jag har en vän i Borås som jag vill besöka, så jag kan få kläma på en bebis utav alla som kommit nu....å ja det är många av mina vänner runt om i detta avlånga land som fått barn inom en månads tid typ. Åh jag har några kvar som ska ha inom 1-2 veckor typ.
Nästan bara pojkar dessutom hahahha...ska de bli ett pojk år i år...
Nu är det dags att återvända till jobbet...
På återseende.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0