mera mys...

Igår var vi på lilla jul i slöinge och vi hade jätte trevligt. Massa gott tilltugg, dricka för min del blev bara saftglögg o julmust, men ja klagar inte för de funkar för mig. På julklappsleken vann jag min egen grej, hade å välja på en sak jag redan hade eller min egen julklapp....är riktigt nöjd med den å den blir nog testad ikväll. Nu undrar ni säkert va de är, jo de är en elektrisk vinöppnare....svärmor sa att den är jätte bra så de får vi hoppas på. Fidde vann en presentförpackning som ser ut som en tomte med en starkvinsglögg i...de va han nöjd över.

På dan igår va vi utan å gick med matilda med familj, ljuvligt väder. Vi gick ner till havet, där blåste de lite kyligt men ack så fint de var.  Längst ute på bryggan såg man ändå hela vägen ner till botten, de har la aldrig hänt på skreastrand.

Idag blir de simavslutning för Oliver för den här terminen. Ikväll blir de glöggafton, mys mys.
Idag tog vi dessutom sovmorgon, ååh  de vill ja lova är massa mys...

Åh för er som undrar så var min mans tillstånd inte lika farligt som jag befarat, men tillräckligt för att man ska bli irriterad på fyllesnarket.
En sak till, Erik vann i fredags på idol *nöjd*.
ha en mysig lucia.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0