Glad midsommar!

Douglas började midsommarafton med att vakna vid sex fick välling i hopp om en lååång sovmorgon. Kvart i sju var de bara att traska upp. Sitter å funderar på va jag ska hitta på tills resten av familjen behagar komma upp....
Städa av lite kanske...hoppade ju över de å njöt utav solen igår istället.
Va ju ljuvligt väder igår så Oliver å hans kompis fick bara de barnpoolen. Tack o lov har vi köpt en trädgårdsslang så man slapp springa med massa hinkar.

Sen åkte jag å Matilda å alla barnen iväg å handlade blommor (äntligen) så igår när D hade somnat fick jag planterat i min krukor ute. Det blev så fint på baksidan nu när vi även köpt utemöbler. Förra sommaren nyttjade vi inte baksidan nåt, men de lär vi göra i år.

Va himla skönt med en softis dag.... Å slapp faktiskt jaga Douglas med...när de stora killarna stannade på gården gjorde han de med...så tillåter bara vädret kommer poolen va uppe oftare:)

Nähä ta tag i dagen... Så de blir lite snyggt innan midsommargästerna kommer...dock ska vi ju bara vara här över lunch. Ska ju åka hem till dom på kvällen (Matilda med familj är de vi ska fira med) Blir ju en lugn midsommar då fidde jobbar 12h pass imån...å då åker jag å barnen till mamma/mormor

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:34:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0