Redan söndag å jobb imån.

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar till semester (ev bara fyra funderar på att kompa fredagen).
Helgen har varit toppen, trots att Fidde har jobbat.
Midsommarafton var han ju ledig å den tillbringade vi tillsammans med vänner. Vi hade jätte mysigt å för första året på länge hade vi fint väder hela midsommarhelgen. Va ute nästan hela midsommarafton, tyvärr blev de ingen midsommarstångsdansande...får ta igen de nästa år (bättre planering med D:s sovtider krävs)
Avslutade kvällen tidigt då fidde skulle upp vid fem dan efter.

Lördagen bakade jag en himla smidig tårta som fanns med i Buffe på smördeg å nån philadelphiakräm....god å enkelt! Sen begav vi oss mot Vilshärad för en heldag hos mamma/mormor i husvagnen. Douglas slog rekord i att sova i sin vagn, 3h!! Oliver lekte med extra morfar en massa. Dock var de inte så varmt så de blev inget badande.

Idag har vi varit ute hela långa dagen. Först en promenad på 2,5 med besök på peggens glasscafé och kisspaus hos Angelica. Douglas somnade i vagnen å sov ute i nästan 2h. Då passade jag på å sola lite å Oliver roade sig med lite allt möjligt. Sen åt vi lite snabbt å därefter tog vi cykle+vagn till ica å köpte jordgubbar. Sen har de varit lekplatsen å bollsparkande för resten.
Nu har vi faktiskt gått in för att invänta Fidde sen blir de mat å tydligt fotbolls tittande då Bajen spelar idag. Jag tvättar, så för min del spelar de ingen roll för jag får ju ändå springa fram och tillbaka mellan tvättstugan å här.

Nu har jag två griniga kottar kring benen, så jag får avslut.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: lindet

har dragit en vinnare, kika in och se ifall det var just du :)



kram

2010-06-27 @ 21:11:25
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-29 @ 02:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0