3 gånger..

I natt har Douglas bara vaknat tre gånger, men känner mig ändå som en utsketen bäver. Oliver tassade in nån gång i natt, va så trött så jag lyft nog upp honom i sängen i sömnen.
Idag hade varit den ultimata dagen för vila då Douglas sov fm från 10-13..men då passade jag på och städa. Men de tog längre tid än väntat då grannen plingade på med hennes lilla pojk. Kände mig inte speciellt trevlig då jag fortsatte och fejja omkring...men bad henne komma på fredag igen då jag inte har nåt planerat på fm så att pojkarna kan leka. hon var bara glad sa hon att få komma å prata lite vuxen prat då hon inte lärt känna några i fbg än (de flyttade hit i somras).

Fidde jobbar andra tider idag så han kommer inte förrän om 40 min ungefär. trist som sjutton...på sätt och vis är jag glad att jag inte vågar mig på träningen än (jävla hosta) annars hade vi typ inte hunnits ses nåt idag.
Nu ville visst Oliver ha hjälp med en dvd.
Ha de gott.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0