Dagarna försvinner!

Herre gud de är snart en vecka sen jag skrev senast. Vet inte riktigt vart förra veckan försvann nånstans, men den är över iaf.
Igår hade jag mitt efterlängtade kryddparty, de va jätte trevligt och en hel del handlat blev de.  Mia å Peter stannade på lunch, sen va de raka vägen till simskolan med Oliver. Märktes att vi ställt om klockan för vi var sega hela dan jag å fidde.
I natt va krångelfisen framme igen, Douglas va jätte orolig i va ledsen mellan tolv och ett. Så de sluta med att han fick sova hos oss, vilket jag försöker undvika...har ju redan en krångelbert som allt som oftast kommer in till oss...å han kom vid halv sex å fidde kvart över...va trångt i fam Arasjös säng i morse vill ja lova.

I fredags var vi på 1 års kontroll, Douglas är 77cm lång å väger 10640g. Trodde han skulle va längre då nästan alla 80kläder börjar bli små nu. På kvällen va vi bjudna till svärmor på oxfile och potatisgratäng mumsmums och givetvis såg vi lets dance finalen, som jag blev mkt besviken på då jag hade hoppas på Claudia som vinnare.
Lördag va de som vanligt en tur till halmstad och så massa mys på kvällen.

I fredags klippte Oliver sig, han blev sååå söt. Ska försöka få upp ett kort på de sen.
Nu måste jag sätta igång här med alla aktiviteter som måste göras denna veckan, har ju en kille som fyller ett så de blir ju kalas med allt va de innebär...mkt som ska förberedas å göras klart innan dess.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0