Då va de onsdag igen...

Tiden rullar iväg och just nu orkar jag inte speciellt mkt...jag är glad att jag mäktar med jobbet iaf.
Hostar nyser och fryser är läget just nu...mindre skoj. men kvinna som jag är så är jag inte sjuk!!!!!!!!!
Har inte tid att vara sjuk, har ingen lust att va sjuk och är därför inte heller sjuk.
Jobbar till kvart i tre idag och de blir minsann ingen vila för min del varken idag elelr imån...röjja hemma, sen skulle ja behöva ner på stan och prova ut en nytt regnställ till jobbet (dock inte de smidigaste med buspojkar). Kör så de ryker tills man stupar...eller så hinner de går över nånstans på vägen. Härda ut härda ut härda ut hehhehe...

Kommentarer
Postat av: Markus

Det var det vita tegelhuset mitt emot där du bodde!

2010-11-25 @ 07:05:13
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0