Höstlov!

Igår jobbade jag en sväng å när jag kom hem tog jag tag i städningen direkt. så nu är här rent och snyggt.
Nike kom in och plockade med sig allt som skulle slängas, toppen toppen...tack för hjälpen.
Nästa helg kommer de visserligen en omgång till då Fidde kommer få en ny datastol i förtidig födelsedagspresent av mamma och Kenneth å syrran med familj. Perfekt:) Åhh jag får äntligen mina nya grejer till hallen. JIPPIE!!!!
Så det enda jag saknar sen är en ny golvlampa till vardagsrummet sen är jag helt nöjd.

Idag är vi som sagt lediga, eller inte Fidde förhoppningsvis är han det imån iaf. Har handla massa gottit till helgen, ser jag fram emot...både god mat på fredag å lördag tjoho! Åh hör och häpna har även köpt vin till maten:)
Åh för att förgylla hela mitt höstlov så lägger dom två rador med plattor extra på vår uteplats, massa glad:)

Så fort Douglas vaknar ska vi åka till Linda å barn, å Maria med tösabiten kommer. Sicken toppendag!!!!
Imån vet jag inte vad vi ska hitta på än, allt hänger ju på om Fidde är ledig. Är så himla skönt att inte ha nåt bokat i helgen. Sen är de full varenda helg fram till lucia.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0