Nu jäklar!!

Nu blir de inga undanflykter längre. Måndagen har infunnit sig, semestern är avklarad och nu ska här börjas räknas igen. Jag har inte riktigt funnit motivationen än...men nu får jag inte gömma mig under täcket längre. Idag är dagen D! Här ska räknas points och ingen tjuvvägning, utan bara 1 gång i veckan.
Första delmålet: Gravid kilona efter Douglas
Andra delmålet: Gravid kilona efter Oliver
Tredje delmålet: Stadigt förhållande kilona
Fjärde målet: Att komma i mål!
Det här ska ske inom loppet av 1år och 7 månader för att jag ska lyckas med vårt vad (se tidigare inlägg). Blir jag klar innan ska jag hålla de fram tills de att Douglas är 2år. Ni kanske tycker de låter som en lång tid, men trust me de är många kg som ska bort å det tar längre tid än man tror. Från tidigare erfarenheter så vet jag även att de kommer svackor och många hinder på vägen...så som jul, kalas, fester m.m.
Så nu gott folk behöver jag all peppning jag kan få, promenad/motions vänner, kanske nån mer som vill gå ner ett par kg som vill följas åt.

Dagen i övrigt erbjuder tvätt tvätt å åter tvätt. Lär la bli en sex maskiner som snurrar idag, minst. Oliver är på dagis till strax innan tolv. Douglas ligger förnärvarande och sover, Fidde lika så då han jobbat i natt. Själv ska jag väl ta tag i att ringa till veterinären å höra mig för lite...hemska beslut *grubbel*
Nu är förresten tågbiljetterna till Sthlm beställda, november känns avlägset, men jag längtar som fasen efter att få gå å se Pink....å förhoppningsvis även träffa min älskade vän Malin om det går att lösa så vi sover där.
Återkommer kanske senare under dagen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hennie

Ja håller alla tummar å tår för ja vet att du klarade de förra gången! Heja heja!!:)

2009-08-18 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0