Tristess!

Just nu öser regnet ner...trist som sjutton. Fidde slutar snart jobba tack o lov. Oliver har "dö" tråkigt allt är pest och pina. Tror även Douglas tycker de är lite trist idag. Leksakerna duger en stund sen blir de gnäll. Åh han kan inte sova speciellt mkt dagtid då han är täppt i näsan.
Själv har jag tappat inspirationen helt idag...vill göra nåt men vädret tillåter inte speciellt mkt. Blev en vända till fynda för att köpa flugsmälla, märks att man inte har katt längre.

ska försöka bli lite bättre på att lägga upp bilder, är ju mkt roliga att läsa en blogg med bilder.


Douglas lyckas trycka på den spelande åsnan alldeles själv.


Oliver tycker till och med playhouse disney är tråkigt idag, vilket i vanliga fall är favoriten.

Ikväll skulle visst Nicklas kom in på käk, så  jag lär få titta på x antal fifamatcher *suck*.
Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. jag hade sagt stopp om Marcus å hans polare ville spela fifa en fredagkväll här.. Fredagar=mys på Sanddynevägen :)

2009-08-28 @ 16:04:20
Postat av: Emlan

Haha, vi har lördagsmys istället. jag å oliver myser på fredagar...fidde har sin spelkväll då. Fast igår fick jag sällskap med för i vanliga fall sitter han i venten å spelar dota hahahha...

2009-08-29 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0