julmat...

har jag intagit idag. Rektorerna bjöd på julmat på brasseriet nu ikväll som tack för 2009. Det var helt ok, dock åt jag ju inte hälften på den kalla tallriken. Varmrätterna fick man plocka själv, men där blev jag besviken på att reven smakade mest kanel å köttbullarna va torra *snyft* Men de vatt gott ändå... Konstigt nog saknade vi allihop chokladen efteråt...torkade frukter är ju ingen höjdare, en kakorna va goda. Hade mkt trevligt sällskap. Skrattade gott åt trubaduren som sjöng sååå falskt. Man kunde undra lite va som satt runt deras kulor mohahhaha. Men underhållande va de iaf...

Egentligen skiter jag i maten å allt de där.... För bara det att få komma iväg å prata med vuxna om nåt annat än barn betyder så vansinnigt mkt. Egentid är guldvärt helt klart!!!!

Just nu sitter jag och avnjuter blossas årgångs glögg. Mkt god, men smaker mest citrus å inte clementin.
Provsmakade de första julgodiset oxå, wienerchoklad är ack så gott.

Mina små juveler hade tydligen badat badbalja tillsammans här ikväll. Såå söta!
imån blir de bak här, måste ju börja nånstans...går snabbt till jul å därefter är de ju snart 3års kalas.
nu ska ja fortsätta soffmysa med min glögg.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0