Krångel Bert!!

Jag har fått en krångel bert till son...herre gud denna skrutt. Idag fick han för sig att han inte skulle äta mat överhuvudtaget, han totalvägrade. Det "värsta" straffet han kan få är att behöva sitta kvar vid bordet, han vägrade ändå att äta. Då blev de direkt ombyte till pyjamas då bröt han ihop å villa ringa pappa... Åh Fredrik som i vanliga fall när han är hemma inte kan hålla humöret lyckades få min son till att sätta sig vid bordet och äta upp sin mat, vet inte riktigt hur de gick till. Dock vet jag att han försökte först med mutor...men dom var inte Oliver intresserad av alls. Men som sagt maten blev tillslut uppäten och ordningen var återställd.

Sen började vi om med krångel vid tandborstningen men då hade jag ett ess i rock armen hahahah. En ny fin tandborste med krokodil på, oj oj oj så smidigt de gick. Sen läste vi bok och han somnade sött i sin säng vid kvart i åtta.

Douglas liten kräktes upp hela sin välling i sängen precis när han var färdig...där fick jag för att jag hoppade över näsdroppar. Ville inte ge honom några idag då han har haft  lite blod i sitt snor idag...stackarn. Men förhoppningsvis fick han upp allt snor tillsammans med vällingen.... ja vet ingen trevlig läsning precis, men de är min vardag just nu. Jag skymtar ju tanden under huden nu, huden är alldeles genomskinlig så de borde ske vilken dag som helst tycker jag. Men med vår otur så... Tycker så synd om Douglas som ska behöva vara så förkyld å ha så ont i sin mun.

Annars har inte så mkt hänt idag, jooo förresten har fyndat ett par vinterstövlar till Oliver idag. Halva priset på Kullens skor, helt klart mkt nöjd. Åh de verkade han med när han fick prova dom.
Imån blir de städning och besök av töserna med barn...trevligt trevligt :)

Åh så skickar jag en tanke till alla de carlsbergarbetare som än en gång har blivit trampade på, framförallt min man och min älskade vän Pernilla.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0