Har inga planer för dagen!

Idag är de söndag och vi har inga planer alls, mer  än att vi inte kan vara inne då mannen sover. Vet dock inte va jag ska hitta på. vill inte bege mig till stranden själv, då de inte är så smidigt längre när man inte kan köra ner på långasand. Vet att de finns en strand till man kan köra ner på..men har aldrig varit där....
Ibland skulle man ju kunna önska sig att man bodde precis nere vid havet så man hade kunnat ta en skrinda...men är glad över att slippa putsa salt/sandstänkta fönster.

Nåja...vi får hålla tumsen över att vädret håller i sig, de är ju bara 1 natt kvar sen kan även vi ligga på stranden (om jag fjäskar för min man vill säga)
Snart vankas de frulle här...kurrar i magen.

Igår var vi hos mamma/mormor en sväng. Barnen hann bada lite i poolen, fika, sola och lite lunch sen var de hemfärd igen. Mysdag:)
På kvällen åt vi himla god middag med helstekt fläskfile, färsk potatis å den godaste såsen jag någonsin gjort whiskeysås.
sen åkte mannen å jobba å jag och barnen tog cyklen å åkte en sväng. Ringde ner pernilla och ola å tjöta lite. Åkte även Linda å Sigge, men de var inte ute tyvärr...hade velat se fina stora magen, hoppas bebisen kommer snart.
Nähe, frukost var de ja...
Kram


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand. Lägg ut denna länken på facebook så dina vänner kan rösta. :D om du har facebook då? :)



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-05 @ 21:04:26
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0