Då har man..

Då har man överlevt att fylla 29 år med:) Rätt gött faktiskt, man blir uppvaktad umgås med familjen och dessutom har de varit vackert väder. De är rätt bra att fylla år faktiskt. Ja har inte de minsta åldersnojja. varför ska man ha de, man blir ju bara ett år visare;)

Douglas har sovit helnätter två dar i rad å de har nästintill Oliver med...kan man få bättre födelsedagspresent. Nä älskling jag har inte glömt den underbara och fina presenten jag fick utav dig och barnen. Jag ska njuta till fulla vill jag lova.


Hit ska jag, till Varbergs Kurort på spa. Fick ett fin fint presentkort av min älskade man och mina söta barn.
Kommer att boka heldag spa där de ingår oljemassage, ansiktsbehandling och fotbehandling mmmmm...me like!!!

har haft en mysig födelsedag, hela helgen  har faktiskt varit tipp topp. shopping och god mat igår. God mat även idag å en lång cykeltur med barnen å så var de äntligen dags för simskolan igen för Oliver. Douglas börjar efter påsk.

Skulle lägga upp bilder på skorna vi köpte igår, men de gick tydligen inte *suck*
Nu blir de film för vår del, Sherlock Holms.
kram

Kommentarer
Postat av: Line

Jag avundas dig som slipper åldersnojja, jag har den konstant och fyller 29 i september.... Hoppas förövrigt att allt är fint med dig!

2010-03-17 @ 16:36:16
URL: http://vaknarupp.blogspot.se
Postat av: Emlan

Varför ska man nojja sig, finns bättre saker att lägga energin på. Äldre blir man ju varje år och de är ju bara till att se vilka möjligheter man ha med att bli ett år äldre :)

2010-03-18 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0