Cirkus

Igår kväll var jag och Oliver på cirkus. Det var jätte mysigt. Oliver var verkligen superduktig på att sitta still, ibland fick han röra lite på sig men de var helt acceptabelt. Först vänta i 40 min innan de började och sen sitta still i 2h till. På mitten var de en paus på ca 20 min, då stod vi i kö så att han fick rida kamel...snacka om stolt kille:)
Tror faktiskt att han uppskattade det hela bortsett från ett klädbytar nr som han inte förstod sig på. Djuren va nog bäst och akrobaterna i luften, sen gillade han när clownen sköt med pistol så han blev super rädd åh hoppade högt där han satt i mitt knä.

Efter cirkusen beställde vi faktiskt pizza på Olivers begäran. Åh undertiden vi väntade så ringde vi åh gratulerade pappa/morfar Åke på födelsedagen. När vi ätit klart blev de mys i soffan en stund innan det var läggdags.

Innan cirkusen hann vi även med en tur till Halmstad för att handla. Åh min älskade man införskaffade mig en handdammsugare...äntligen:)

Idag blir de till att grilla med Peter o Annlouise med barn...hoppas bara de slutar regna.
Nu vakna visst lilleman.
På återseende.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0