Lycka!

I måndags gjorde min man mig väldigt glad:) När han kom hem från jobbet strax efter 22 så gav han mig ett jätte fint halsband med barnens namn på bara för att han älskar mig. Det första jag fick fram var men de är ju snart jul...sen kom de givetvis ett tack å ett ååå va fint m.m.
Funderar på om det var första gången min man gav mig en spontanpresent...hmm..tror de! Jag är iaf väldigt glad över mitt halsband och lyckan över att ha en snäll man bubblar i kroppen:)
Spontanpresenter och spontanbesök är nog de allra bästa tror jag, fyller kroppen med ny energi på en gång.

De senaste två dagarna har jag bara jobbat...två lååånga dagar efter varandra, pust pust! Men nu är det "vanlig arbetsvecka" igen eller hur man nu ska uttrycka det.
fidde han är ledig tre dar, de hade varit gött... Men vi har vikariebrist så de smäller om det...såå nån ledighet ska man nog inte räkna med, iaf inte spontan sådan hehehhhe. Kanske skulle använt spontan som rubrik.
Nu ska jag leta ikeagrejer...nästa helg bär det av jippie! Dock inget jippie från min man, jag får la bjuda på en köttbulletallrik iaf;)
I helgen vankas de först kalas för Olivers kusin och sen är vi bortbjudna på lördagkvällen, ska bli mkt trevligt!
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Linda

2010-10-13 @ 12:27:38
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan vika!!!! Bara jag vet det i tid så Marcus kan va hemma ;)

2010-10-13 @ 12:28:04
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det bara Olivers kusin??

2010-10-13 @ 21:45:25
Postat av: Emlan

Givetvis är det inte det...men ibland går det snabbt och ska vara smidigt.

2010-10-14 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0