Beslutet slog ner mig med en klubba!

Tårarna kan visst inte sluta rinna... Men beslutet är iaf taget.  Winnie har gjort de igen, vet inte varför hon inte trivs i denna lägenheten eller om de är för att vi har fått en liten till. Så här kan vi iaf inte ha de. Älskar dem så oerhört mycket, kommer göra så ont i mitt hjärta. De gör redan så ont. Indie börjar bli till åren har även börjat få svårigheter med sina urinvägar.
De är för tidigt alldeles för tidigt, de skulle inte sluta så här...de skulle få somna av ålderdom. Finns säkert de som undrar varför jag inte behåller Indie, men de klarar jag inte...kommer bara bli påmind om det liv jag har tagit ifrån Winnie.
hatar att behöva ta de här beslutet. Men imån ringer jag till veterinären å ber om en tid. Hoppas min älskade man klarar av att åka med dem för jag gör de inte.
Hur förklarar man för en 2,5åring att hans husdjur ska få resa till himlen. Blir nog inte många timmar sömna i natt...
Tankarna snurrar å tårarna rinner...försöker intala mig själv att de blir bäst så, men hur sjutton kan de bli bäst??
Fy fan fy fan fy fan!!!! Hatar mig själv!!!


Älskar er Winnie och Indira!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kan inte säga att de går över för de gör de inte, men jag kan säga att med tiden kommer de kännas lättare. Tog bort min häst för ett antal år sedan (2001) och vid vissa tillfällen så blir man påmind och då kommer tårarna tillbaka. Den första tiden är tuff och ni går på helspänn. Sen när du/ni slappnar av lite så kommer de över er när ni minst anar det. Jag försökte också tänka att det är det bästa, men som sagt hur kan de va det? Samtidigt visste jag att hästen inte mådde bra i den situation som det var så det fick bli min livilina, hon slapp lida när någon annan skulle ta hand om henne utan nu visste/vet jag var hon är.



Kramar om hårt!!!

2009-08-20 @ 11:16:47
URL: http://minatankaromtillvaron.blogspot.com/
Postat av: Kribban

Tänker på er idag.

2009-08-21 @ 06:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0