Fredag är snart över.

Jag hoppas verkligen att lördagen har mer att erbjuda än vad den här dagen har gjort. Vi fick som sagt lite fika gäster på fm, strax därefter intog vi lite lunch för att sen återgå till att klura på vad vi skulle hitta på. Vi packade långt om länge in oss i bilen, men utan mål. Fidde styrde kosan mot Halmstad och när vi passerade Gullbranstorp trodde jag i mitt stilla sinne att vi skulle överraska mamma och hennes man i husvagnen, men ack va jag bedrog mig. Hans planer var Onoff och drömma om tv-apparater som vi defintivit inte har råd att köpa när jag är föräldraledig. LED-tv kostar ju bara 22 000kr.

Ett stopp på Citygross blev de också då Oliver var extremt glass sugen. Inhandlade den nya magnumen choco nånting. Den är så ny att den inte ens finns med på deras hemsida. Den smakade iaf som bounty fast med mörk choklad. Helt ok.
Så mycket mer blev de inte gjort...

Ikväll blev de hemgjord kebab och till fredagsmyset serverades hempoppade popcorn, min och Olivers favorit. Svågern svängde förbi efter jobbet. Han tog tre raka Fifamatcher, tur att inte ps3 åkte genom fönsterrutan....min gubbe gillade inte riktigt de det. Under tiden satt jag iaf och grejade med lite semester kort, fasen sommaren är redan slut...varför ska den vara såååå himla kort för.

I morgon hoppas jag på bra väder, gott humör på alla mina killar och kanske en tripp till Sjönevadsmarknad.
Nu blir de nog till att säga godnatt, Douglas somnade för natten redan vid sex...så han lär ju vakna rätt tidigt.

Natti!

Vilken lyckoträff på Douglas liten.


Min älskade busiga son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0