Min man min räddning.

Som nog de flesta vet vid de här laget så ska då mina katter få somna in. I morgon kl 15 ska vi vara hos veterinär för ett samtal då han vill förvissa sig om att jag gjort ett rätt beslut. Det är väl rätt förståeligt egentligen, men jag hade helst velat slippa följa med. Men, nu är läget som det är... Dock kan jag ju säga att veterinären här i stan kan dra dit pepparn växer. Sämre bemötande får man nog leta efter...3 fruktansvärda samtal med honom per tele å  jag fick ändå ingen tid. Djursjukhuset i slöinge gav mig ett fint bemötande, väldigt lugnt och behagligt...
Nog om de...lär bli tillräckligt många tårar imån, å har varit under dagen så...

Nu till min räddning, min älskade man *puss*
Han tog barnen i em och "för"kväll, så jag kunde kidnappa min mor för att införskaffa henne en helt ny garderob. Hon visst inget om mer än att hon skulle hit. Så hennes gubbe kom med henne vid halv tre å då åkte hon och jag till gekås. Bästa dan ever....inte mkt folk, fick parkering på första plan och mamma hittade jätte mkt. Både hon och jag var mkt nöjda när vi åkte därifrån. Var så skönt att få lämna allt här hemma och bara tänka sig själv och mamma förstås.
Dock blev jag lite smått orolig när oljelampan började lysa...men killen på shellmacken var mkt behjälplig med att leta fram rätt olja och följde även med och fyllde på... jag köper nya bilar för att de bara ska funka...hahhaha...men tydligen behöver dom oxå en skvätt olja ibland.

Mamma söt bjöd på sallad på stantons här i stan och pojkarna fick leka lite med leksakerna som hade inhandlats. Douglas blev dock livrädd för sin och grät i 10 min innan han lugnade sig. Ska testa den imån igen när han inte är hungrig och trött.
Var så full av energi när jag kom hem och hade fått mat i magen att jag till och med orkade ta tag i disken som fidde lämnat, samt gjorde jag även min träning med wii active.
är oerhört tacksam för den här em och kvällen...fm inte lika så, jo massagen på svägerskan va trevlig ;) Hoppas inte hon tyckte jag var allt för asocial...men de kanske är förståeligt.
Nu är de sängen nästa...för de blir en tuff dag imån.
tack alla som tänker på mig och stöttar mig, era kommentarer både här och på facebook gör att jag orkar med allt de jobbiga.

Älskar dig Fredik och jag behöver dig till 100% imån!!
Nattinatt alla friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0