Nån gång måste vara den första!

Alla är så seriösa med att blogg och dela med sig av sina liv, så jag kände att det kanske var dags för mig med. Har ju min familj 20 mil i från mig och det är ju inte varje dag som man lyfter luren och berättar vad som händer i sitt liv. Eftersom jag är föräldrarledig så tycker jag att jag borde finna nån tid på dagen som jag kan dela med mig en rad eller två om vad som händer i mitt liv och hur mina söner utvecklas.

Jag känner mig som världens mest lyckligt lottade kvinna. Jag har två underbara söner som förgyller min vardag, jag har en man som jag älskar, ett hem som jag är stolt över och ett jobb som jag trivs med. Nej allt är inte rosa moln hos mig :). Men de mörka molnen behöver man ju inte ta upp första dagen ;).

Fredag idag, mannen har semester och vi har för sjutton inga planer alls *suck*. Borde verkligen engagera oss när vi har möjlighet till de, fast ibland är de gott att bara vara med. Nu fick vi fika gäster...de är ju aldrig fel en fredag.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: louise

oh såå trevligt!! ser fram emot en framtida bloggning kram

2009-08-14 @ 12:42:45
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Sara

Trevligt med en blogg. Tänkte också att jag skulle ha tid för min blogg nu när jag går hemma, men dygnet verkar inte ha tillräckligt många timmar. Blir väl bättre sen när man kan försöka få in lite rutiner. Kram

2009-08-14 @ 20:44:01
URL: http://borderkillarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0