Sällskapsspel är riktigt underskattat.

Fy sjutton vilken kväll det blev igår. Vi hade så himla kul. Först åt vi stekbord (raclettbord), vilket var första gången för våra gäster. Jag tror bestämt att det var mer än uppskattat, för när vi var klarar frågade de vart man kunde köpa ett sånt bord.
Barnen fick sen spela Mario Kart och dom hade super skoj tills Oliver blev övertrött och fick gå å lägga sig.
När väl Oliver kommit i säng å Douglas lika så kom sällskapsspelen fram.
Vi spelade "Med andra ord" och "Brain storm". Tyvärr får jag erkänna att grabbarna utklassade oss tjejer i med andra ord och brain storm blev de ett lika.
               
Fidde i brainstormbrillor
                                           Så här snygg är man när man spelar Brain Storm ;)

glasögon på glasögonen
                                           Glasögon på glasögonen är ett måste när man är kontrollant.

Många goa skratt blev de och en hel del fåniga bilder. Klockan stannade på halv ett, sen var det dags att krypa till kojs. Dock fick jag mig en kalldusch när jag inser att den lilla katten båda kissat å bajsat i vårt sovrum. Fy fan... Jag blir så arg och ledsen. Sen blir jag oxå  lite smått mörkrädd eller hur jag nu ska uttrycka det. Det verkar som hon inte trivs här alls lilla Winnie. Vet inte om det beror på den nya lägenheten eller om det är för att vi fått Douglas. Oavsett vilket så har hon börjat både kissa å bajsa inne vilket hon aldrig gjort innan, å så går det inte att ha det. Har ett tungt beslut framför mig känns de som... Åh då kommer nästa fråga om Winnie nu ska somna in, hur gör jag då med Indie (Indira) ska hon oxå behöva somna in. Usch, grubbel grubbel... Något man gärna skjuter framför sig, men jag vet att jag borde ta tag i det med en gång.

Nu är de iaf söndag å fidde ska gå på å jobba natt efter 3 v semester, nu är de tillbaka till verkligenhen som gäller. Å i morgon börjar jag räkna igen...nu jäklar!! Jag ska minsann vinna mitt å fiddes vad. För er som inte vet om vad det gäller så är de så att om jag går till den vikt jag hade när Fidde och jag träffades, detta måste ske innan Douglas fyller 2år så ska Fredrik vara nykter ett helt år. En utmaning man inte kan låta bli att kämpa för. Det lär inte bli lätt...det är ju x antal gravid kg efter två barn och några sen innan oxå tyvärr. *suck pust å stön* Men jag har ju faktiskt gått ner allt en gång innan så nog f*n ska jag klara de igen, allt för att Fidde ska behöva vara öl-, vin- och whiskeyfri i ett år. Sen är de ju faktiskt för mig själv oxå!!!

kan man bli coolare i håret än så här?
                                                  Så här cool i håret är Oliver när han vill göra i ordning sin frisyr.
                                            
nähe, nu ska jag åter gå till att söndags softa. inga planer idag alls...
På återseende...

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter verkligen som ett vad som ska tas på allvar. Jag håller stenhårt på dig! Kram

2009-08-16 @ 14:16:14
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Postat av: Kribban

Ska Fredrik vara nykter ett helt år????? Jag håller stenhårt på dig Emelie



MVH Kribban

2009-08-18 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0