snart helg!

Hej å hå luden tå!

Då har torsdagen snart passerat, har bara läggningen av barnen och min active träning kvar...sen blir de soft i soffan.
Är inte speciellt förtjust i Fiddes em-vecka, även att jag har umgåtts med många vänner så blir de ändå massa tid över speciellt på kvällarna. Inte utan att man önskar att man hade sin familj närmare ibland...

Idag har man då betalat alla tråkiga räkningar, veckohandlat å gått en härlig promenad runt ätran tillsammans med svägerskan.  Sen har jag liksom alla barn gått på den där luriga luten....vi lurar små barn vi lurar små barn på deras vecko peng. Åh minst sagt de kan jag ju lova att jag blev. Oliver äter ju bara isglass. Den glassen som vi har köpt innan såldes givetvis i nåt paket denna gången, så då valde vi en annan isglass. Jag skulle nog lyssnat på oliver som ville ha en sån där spiral liknande glass...men jag tyckte de var för få glassar i. Så vi köpte spookisar...rena rånet. Lät ju bra med 45 glassar för 79kr. Oliver fick smaka efter maten, å jag kan säga som så att de räckte inte med en, han fick två. De var storleksmässigt ungefär som en tumme. Sicken jävla miss!

Jag hoppas på att min man är ledig imån å att han är på ett bättre humör än han var i morse. Oliver vet precis vilka knappar han ska trycka på så att fredrik ska bli vansinnig.

Hmm...minns inte om jag skrev nåt igår...men då var jag iaf i slöinge å promenerade, fick med mig super goda tomater hem...tack kära svägerska.
har man lyckats fördriva lite tid till. 17min kvar till att påbörja nattning av barnen...
Känns som jag hade behövt natta mig med....man ska kanske inte titta på film till kl 1 på natten. Såg Wallander-tjuven, den var rätt bra iaf.
godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0