fix o trix

Idag har jag gett mig på att göra Mozartkulor. De tog sin lilla tid, men resultatet blev himlans bra. Sen kokade jag fudge, den har jag inte hunnit provsmaka än.. Den skulle stelna och få ett chokladlager uppe på, å så delas i bitar förstås. Hoppas resultatet blir bra...  Fasen va jag tycker de är skoj att greja med lite sånt, behöver inte äta de, men de är såå himla roligt att baka å fixa å trixa.

Oliver har lyckats ramla i legolådan på dagis så han har ett jack vid ögat å är lite svullen, misstänker att de kommer bli en blåtira där imån.

Douglas han var så trött i morse... Somna igår kväll 18.45 å sov fram till 7.40 bytte bajsblöja å gav han gröt dirket. Han var vaken max 15min sen va han lika trött igen. Sov fram till 11.10. Skönt för man fick mkt gjort på fm, men de straffar sig nu då han inte vill sova em.
Trodde han hade somna, men då låg han å gjorde pruttljud i sin säng... Så de va bara snällt att hämta upp.

Nu får jag la gå å underhålla D lite, Oliver tittar på alla älskar långben.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0