Knäckebröds bak...

igår bakade jag äntligen mina knäckebröd, jag tyckte de blev jätte goda men jag tror inte jag fick nåt riktigt svar från min man. igår bakade vi även pepparkakor, Oliver tyckte de va jätte roligt men tappade orken när vi va inne på sista klumpen...kom tillbaka när jag bara kunde få ut en form till och blev då besviken för att den va slut.

I söndags firade vi lucia tillsammans med Ola, Pernilla, Felicia, Linda och Nicke. Det blev lite glöggafon med tilltugg. Kunde bjuda på allt mitt julgodis som jag gjort... Oliver spelade över som vanligt, hihi. dock satt han inte som en plåsterlapp på ola utan de var Felicia som blev utsatt den här gången.


de var lite svårt att få till ett bra kort på syskonen bus.


nu vankas de frukost...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0