mys mys...

Idag har vi haft julavslutning på Olivers gymnastik. Han fick en jätte fin tomte av Pernilla. Den försökte han visa för mormor genom telefonen, tur hon kunde höra pinglan iaf.
De va extra mysigt när hela familjen kunde va med (fidde smet från jobbet 1,5h) .

I söndags var de mys då fidde kunde följa med å titta på när Oliver simmade och blev väldigt stolt över sin son som utvecklas jätte mkt den här terminen. Han är såå himla duktig på simstarter och sen fixade han ett dyk halvvägs ner till botten å fånga ett föremål (så sista gången ska han klara bottendyket). Ska försöka motivera honom så gott jag bara kan...vet att han vill, men är lite rädd då han fått en kallsup vid sitt första sådana försök.



Åhh bästa myset var de i lördags när vi var på jul på liseberg. Barnen var jätte snälla och skötte sig exemplariskt (stolt sååå stolt). Oliver fick åka fyra karuseller, då de var så mkt folk och kö), han valde radiobilarna, flygplanen, små grodorna och lilla Lots. Sen gick vi mest och kikade på de vackra ljusen. Givetvis drack vi varm choklad med grädde och spelade lite hjul. Jag lyckades vinna en 2kg toblerone på första försöket. Oliver hjärtat var så fruktansvärt stolt över sin chipspåse som han vann för sin egen peng. Åh som han uttryckte de, pappa vann bara lilla chokladkakan, 100g anton berg.



Douglas lyckades sno åt sig 2 pommes av Oliver som han smaskade på och även en bit hamburgare...tur man kan ha en storebror som smusslar lite grejer till en ;)


Lillfisen kämpar på, men han är lurig för han förstår inte att man inte kan slänga sig bakåt.

Så helgen har varit mkt lyckad på alla sätt och vis.
Jag är så glad och nöjd över allt mys. Jag älskar min familj så oerhört mkt och jag längtar så till allt mys som komma skall.
kram

Kommentarer
Postat av: louise

Jösses vad stor lillfisen har blivit! o oliver med =) vi måste hitta ett nytt datum för en träff snart! ni ska inte till djurparken någon helg nu? kramis

2009-12-08 @ 07:35:40
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0