Farsdag!

Tyvärr bor ju min älskade pappa alldeles för långt bort för att man ska åka dit över dagen och fira. Men jag hoppas verkligen han vet att jag älskar honom.

Mina barns far har uppvaktats vill ja lova... På morgonen fick han lite presenter. Från barnen fick han "coola pappa piller", "världens bästa pappa-strumpor" och " ingen diskar som pappa-disktrasa". Av mig fick han ett stekpanna i form av ett kohuvud till att steka pannkakor eller ägg i. Frukosten serverad oxå....
Sen tog vi en tur till svärfar och fika...
På kvällen bjöd jag på tre-rättersmiddag. Som lät sig väl smaka...



Till förrätt blev de en röra med skinka, tomat och rödlök på rostad macka med lite garnityr.
Till huvudrätt blev de lyxig köttfärsrulle med grönsallad.
Till efterrätt blev de förstås chokladpudding med grädde.

Min man fick även sin lycka i lördags när han äntligen fick köpa sig sin full hd LCD-tv. Han är mer än nöjd vill ja lova.

Helgen blev extremt lugn, vi som skulle åkt till Borås blev hemma istället. Lillfisen är snorig igen, fidde var krasslig innan i veckan. Sen hade "S" visst magsjuka. Den andra familjen vi skulle besöka hade oxå varit lite krassliga i veckan så de kändes som de var läge att skjuta på...försvagade immunsystem vet man ju inte alls va de kan leda till i dessa tider.

Imån blir de iaf Nässjö för hela slanten, längtar! Åh tisdag blir de sthlm å en snabbträff med Malin, LOVELY! Åh förstås PINK, JIPPIE!!!!

Sen måste man ju bjuda på en ljvulig bild på mina juveler oxå...

massa bus blir de ;)

Puss å kram å godnatt

Kommentarer
Postat av: Viktvaktaren

Så fiiiina killar!!!:)

2009-11-08 @ 23:33:11
URL: http://viktvaktaren.bloggspace.se/
Postat av: Kicki

Vilka söta killar!!!!

Hoppas att du har de gott! Ger dig en award och hoppas att du antar den :) Kram!!

2009-11-09 @ 13:23:12
URL: http://minatankaromtillvaron.blogspot.com/
Postat av: Emlan

Tack båda två :)

2009-11-12 @ 09:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0