ja må han leva...

hela sången sjöng min älskade son för sin pappa idag. Blev riktigt imponerad över honom att han kunde den. Dock blev de 5 hurra efteråt. med en tilläggs fanfar, vilket jag antar att de gör på dagis. Impad och stolt moder å en lika stolt fader vill jag lova.
Svärmor ringde och väckte oss tio över åtta då hon ville gratta sin son... Sen kunde inte min man hålla sig längre utan ville ha födelsedagspresenter. Oliver klarade av att titta på vid första paketet sen vatt han klåfingrig och hjälpte sin far att öppna paketen.
Han fick wii motionen plus kontroll, ett bröllopskort på canvas, kalsonger av Oliver och Douglas + att han fått pengar till sina hörlurar som pajjade innan han fyllde (så dom inhandlades ett par veckor innan födelsedagen). Jag hoppas han blev nöjd.... han fick ju faktiskt lunch på stan oxå å lyxelyx middag på kvällen. Vi gjorde nu fasen världens godaste mat... inbakad fläskfile med en kräm i på bacon, äpple, rödlök, ost och creme fraich till detta serverades rotfruktsgratäng å så rödvin förstås...

barnen har fått svinasprutan idag. Douglas bara rynkade lite på ögonbrynen, men oliver grät som bara den. Efteråt var han mest bekymrad över att han hade plåster på benet. Än så länge har vi inte märkt nåt, får la se hur de är imån. Hoppas inte att de är nåt eftersom vi ska sitta barnvakt hela dagen åt E & E.

Annars har la inte så mkt mer hänt idag... Matilda och Marko var här en snabbis å firade fidde. Håller tummarna för er att ni får nån av lägenheterna ni skrivit upp er på. Jo telefonen har gått varm med....många grattis har haglat in till min gubbe ;)

Nu ska ja fortsätta snora vidare å invänta utröstningen i idol...
natti...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket kort blev det??

2009-11-20 @ 23:31:58
URL: http://minnyahobby.blogg.se/
Postat av: Emlan

det blev ett där vi pussas. egentligen ett färgkort, men jag tycker de finare med svartvitt på canvas.

2009-11-22 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0