ensamheten är total....

inte utan att man känner sig lite ensam så här en fredag kväll när fidde är på aw med jobbet och barnen sover sen en timma tillbaka. Visst sitter jag å myser till idol och är nöjd med de....men lite sällskap hade inte skadat.
Jaja, jag får väl inte klaga...imån är de ju fidde som sitter här ensam, fast han har ju sin vent med goa gubbar där... Ser jätte mkt frame mot tjejmiddagen imån, känns som jag behöver få komma iväg lite å fylla på lite energi... Fidde har ju faktiskt lovat att han ska ta knoddarna på natten/morgonen lör till sön...å de hoppas jag han håller. Sen hoppas jag att han inte kommer hem alldeles för sent och alldeles för knackelibang....för de räcker ju med att barnen underhåller mig på nätterna behöver ju inte har en karl oxå som gör de.. Plus att hans bakfylla tyvärr brukar gå ut över familjen vilket jag tycker är mindre roande..
Vet inte va som händer på dan imån, fidde är nog inte speciellt intresserad av att typ åka till badhuset...eller som Oliver säger badäähuset. Några andra idéer har jag inte än iaf...
nu är reklamen slut, dags att se sista biten av idol sen får de bli tjejfilm.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0