Tack för igår.

tack för igår Linda för att jag fick komma på din tjejfest. middagen var supergod och efterrätten lika så. Drinkarna ska vi inte tala om...dock inte lika goda i morse, smakade tranbärsjuice i munnen hela fm. Vatt lite pust å stön i morse, men de rättade till sig med lite skräpmat å en varm dusch.

Var verkligen så skoj att få komma iväg lite å tjöta lite skit å få vara vuxen utan "ansvar"...eller hur man nu ska uttrycka de. Barnen hade varit exemplariska  med pappa fredrik, gott..

Fidde blev inte så sen i fredags, taxin stod på uppfarten redan vid tolv. Men dock var la inte hans tillstånd lika trevligt...svammel, sludder, men de klagar jag inte på. De ja va irriterad över fyllesnarket ja fick lyssna på i en 1h. Ja kan verkligen inte koppla bort sånt....men barnen sov länge så dagen var räddad iaf. Åh de gjorde de idag oxå...vi satt inte vid frukostbordet förrän strax efter tio.

Jag har verkligen undvikigt hollywoodfruar, men nu råkar de visst börja å jag har haft de på i bakgrund i max 5 min. åhh jag är redan irriterad. Denna anna anka, "feta mammor är fruktansvärd, dom borde skämmas" bla bla bla..."när ja är 60 ska jag vara så här snygg å vältränad så alla säger oh look at that hot mum." "Jag tycker de är skamligt när mammor blir feta å går i mysbyxor så fort de gift sig, de är inte det deras män förälskat sig i". osv osv..
eller den andra blonda historian som tar på sig läppstift minst 3 gånger per timma för annars är man naken. "Ja köper minst 15st åt gången."

Nähe, nu ska ja knoppa...för se de programmet tänker ja inte göra....
Tack än en gång Linda för  igår. Å tack bubben min för att jag fick åka å du har skött ruljansen hyfsat själv här idag.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0