är nöjd över resultatet.

Började dagen med att städa inomhus. När Fidde väl vaknade till liv blev de ett röj på uteplatsen. Bort med alla grejer och sopa rent. Fidde putsade fönster för första gången i sitt liv...å det blev faktiskt riktigt fint. Vi torkade av alla utemöbler som var fulla med sand efter stormen i fredags. Nu ser de faktiskt riktigt prydligt ut, trots att Oliver har mkt leksaker. Det gjorde jätte mkt när dvd-ställen försvann plus att vi kunde ställa in grillen under trappen där grannarna har satt upp ett skydd så de slipper se våra grejer...vilket innebär ett extra utrymme för oss.

Fick reda på att grannen letar hus, hoppas de kommer en till barnfamilj dit om de blir så att de bestämmer sig att för att flytta.

På kvällen blev de grillad kyckling och revben, Fidde var inte sugen på det som stod på menyn, så de får bli lunch för mig och Oliver imån. Dock fick min kära man ett vredesutbrott på ett glas mjölk som tippade omkull och fick gå ut för att lugna ner sig. Undra när han ska lära sig att man måste äta frukost!!!! Kroppen fungerar inte utan mat i magen... Oliver satt som ett frågetecken å trodde pappa skulle åka till farmor hahaha. Åh jag torkade snällt upp mjölken och fortsatte att se till att båda mina barn fick mat i magen och blev duschade därefter. Sen hade lugnet återfunnit sig och familjen Arasjö kunde fortsätta med sina kvälls rutiner.
Dock intog fidde soffan jag som ville tränat...men nu är klockan för mkt, dessutom är ju inte fotbollen över än...så innan jag har tillgång till tv:n igen har jag nog somnat.

Vill bara tillägga att jag älskar min man trots hans häftiga humör, å jag älskar min söta Oliver trots att han vet vilka knappar han ska trycka på för att reta både pappa och mamma (men mest pappa) och så älskar jag min skruttunge Douglas för att han har de ljuvligaste skrattet jag någonsin hört.
hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0