Busfabriken å en överraskning när jag kom hem.

Fidde hade lovat att vi skulle åka till busfabriken idag. Sagt och gjort begav vi oss mot Halmstad för att tillbringa ett par timmar på busfabriken. Min lott blev som vanligt att underhålla Douglas medans pappa å Oliver rusade runt bland alla klätterställningar och rutschkanor.
Oliver var mycket nöjd men inte så belåten för han hade lätt kunnat spendera ett par timmar till på busfabriken. Han tycker de är så skoj. Det var verkligen perfekt att vara där idag, när vi kom var de 5 bilar på parkeringen, max var de nog 20 barn där inne...om ens de.



Sen blev de ett stop på systembolaget och på biltema, så att Fidde skulle bli nöjd oxå ;)
När vi kom hem bestämde vi oss för att först åka ner till stranden å kolla på när de kitesurfade. Dock stod alla på stranden å huttrade, men vi fick se häftiga vågor iaf. Väl hemma möts vi av en söndrig stol pga blåsten. Fidde hämtade in posten och där låg en överraskening som heter duga :)



Jag deltog i en tävling för nån månad sen i hallandstrafikens tidning. Jag blev vinnare till vinprovning och middag för två personer på vin och skafferiet hus nr 13 i varberg. De har olika teman under hösten, så vi får själv välja när vi vill deltaga. Jag kan lätt erkänna att jag är mkt lycklig över min vinst och hoppas på att vi kan fixa barnvakt och skjuts till den 18 september då jag helst skulle vilja gå för då är de vin och chokladprovning. (Nog för att jag är vv:are nu men ibland får man ju unna sig).

Ikväll blir de middags hos Matilda och Marko, de ser jag fram emot...tänkte jag skulle ta å börja göra mig i ordning snart för de brukar alltid bli knapert om tid på slutet.
Ha en trevlig helg alla mina kära vänner.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0