Förlåt!

Vill bara be mina man och mina barn om ursäkt för mitt skiftande humör idag. Ena sekunden har jag varit på strålande humör ala rosa moln och i nästa har det blixtrat å dundrad omkring mig. Nästan så man skulle kunna tro att man haft pms, men de är nog sviterna från bristen av sömn i veckan.
Nu ligger barnen i säng och tro nog att även Douglas har somnat trots allt krångel han har haft för sig idag. Att en spruta kan bryta alla rutiner, som vi säkerligen har haft i 3 månader nu. Helt plötsligt ska man inte sova när man ätit och ska halvsitta upp åh äta. Till och med sova i bilen vilket vår prins aldrig brukar göra annars. Får la se om han åter går till vanliga rutiner på måndag igen när våra egna rutiner är tillbaka på ruta ett igen.

Förövrigt har vi inte gjort någonting alls idag. Oliver och jag var nere en snabb sväng till Lindex och hämtade Douglas 6 månaders paket från Libero. Vi brukar aldrig klara av att hålla oss hemma en hel dag utan att man typ bjuder hem nån eller som vi i vanliga fall gör tar en tur till halmstad eller dylikt. Så i ärlighetensnamn var de rätt gött å va hemma...

Åh så kommer tacktalen. Tack Matilda och Marko för en ritkigt trevlig fredagkväll med god mat och gott sällskap...å Marko de är skillnad på en brandbil och en brandman, jag lovar!
Å ett stort stort tack till Douglas underbara gudföräldrar som ställer upp i vått och torrt, älskar er! På måndag kan jag ringa och boka choklad- och vinprovning den 18 sep för Pernilla och Ola ställer upp som barnvakt. Ska bli såååååå himla mysigt att få göra det här med min man. Får la skicka ett tack till hallands länstrafik som drog mig som vinnare med :)

Nu blir de Twilight som lördagsfilm och grönsaker med dip som tilltugg.
Kom på ett tack till: Tack till läkarna och kirurgerna på linköpings sjukhus som gjorde en lyckad hjärtoperation på min far i tisdags.
hejhopp...

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla gumman, jag har haft en likadan vecka och det är definitivt sömnen som är orsaken :) Men nu är det bra! Hoppas du får sova i natt! Kram

2009-09-05 @ 23:34:50
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0