Fredag på en torsdag....

Nu har jag tagit helg. Allting är klart här hemma å fidde blir ledig imån. Så här kan man helt klart njuta av helg redan... Gott som tusan.
Just nu sitter jag å tittar på när Fidde å Ola spikar upp lister å drar kablar. Fick ringa akut till Ola igår när min man tappade humöret totalt. Som de flesta vet har mannen min tummen mitt i handen, tack o lov att man har underbara vänner som hjälper en. Så snart är kabellisterna på plast...de kostade mig en flaska whiskey men de var de helt klart värt.
Douglas har fått sin andra omgång sprutor idag. Han skrek till lite, men sen var de bra. Jag hoppas han slipper feber även denna gången.

Imån vankas de busfabriken. Va ett bra tag sen vi var där sist. Närmare bestämt fem månader sen, han var där när Douglas precis hade kommit till världen.
Nu får jag snällt följa med min son å bygga med klossar.
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0