Liseberg!

jag hade nog världens lyckligaste son igår. Det leendet som var på Olivers läppar igår var oslagbart. Han ville visserligen bara åka med pappa, men det hade jag ju listat ut redan innan, så de var bara de två som hade åkband. själv fick jag fördriva tiden med att spela på alla hjulen och givetvis underhålla Douglas som visserligen var rätt nöjd över att titta på karusellerna och allt folk som rörde sig kring honom.
Dock blev det inga storvinster den här gången..men jag var nöjd ändå eftersom Oliver gjorde hela min dag.



Tänk att karuseller kan roa båda stora och små en hel dag, utan sura miner eller tjat. Toppen, verkligen toppen! Vi valde verkligen en perfekt dag. Den längsta kön som de fick stå i var till Rabalder, 15 min är knappt värt att kalla kö om man ser till hur långa köer de brukar vara.



Idag vankas de kräftskiva i Nässjö, vilket Oliver går och tjatar om...inte kräfterna då utan att få träffa familjen Johnsson, speciellt Cornelia och Wiktor. Först måste bara papsen komma hem från släktkalas/födelsedagskalas. Vi valde att stanna hemma för att de blir lite smidigare för Fidde att smita därifrån om han är ensam. Imån blir de jönköping med Elmia och husvagnsmässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0