Oj va veckorna springer förbi...

jag hinner ju försjutton knappt skriva här. Denna veckan känns de som allt har gått i 110. Åh när jag väl har fått möjlighet att slå ner bakdelen ja då har Douglas vaknat å på kvällarna har han krånglat. Dock inte i kväll...näää då är de Oliverbus som inte ska sova. Mamma vatten, mamma ja är varm, mamma mamma mamma.... Men nu har det varit tyst 10 min så nu kanske...hoppas!!!

Fast idag har jag dock fått sitta ner på ändan lite hehhe. Har varit myspys med töserna och bebisarna. Herre gud att det kan vara så mysigt att umgås med mammor som befinner sig i samma "stadie" som en annan. Tjöta skit..."byta barn" m.m. Det kanske låter lustigt att byta barn, men jag tror de är viktigt att andra är å klämmer/pratar med ens barn än en själv ibland, finns ju inget värre än mammiga och pappiga barn och som tykänns andra vuxna. Men de finns ju inga garantier...vem vet Douglas kanske bli just ett sånt barn (givetvis får alla barn vara mammiga och pappiga periodvis...jag syftar på sådana barn som förblir klängiga).

Idag har Douglas kämpat för fullt på golvet, vet inte om de är sitta han tränar på eller att lära sig krypa. Nåt är de iaf och komiskt har de sett ut. Han har satt i båda fötterna i golvet och kört upp rumpan så långt han bara kunnat i vädret....80% av gångerna har han ramlat å sidorna de andra 20 har han landat på knäna.

nähe, nu ska ja fortsätta kika på idol och sen blir de mitt älskade criminal minds...åhhh nästa vecka börjar äntligen Greys Anatomi ohhhh ya!!!!
godafton gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med, det är kanonmysigt :) Och Sigge får inte heller bli mammig å pappig, så jag lånar gärna ut honom :)

2009-09-24 @ 23:00:32
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0