Ris igår, ros idag...

Som sagt fick min man sig en känga igår. Väl förtjänat... Men idag ska han faktiskt få lite ros istället...
Min kära man släppte iväg mig till gekås alldeles ensam utan barn. Ljuvligt!!! Herre gud så snabbt det går att handla när man är ensam. Insåg i morse när jag skulle gå till dagis att nu är de höst och behöver ha lite nya kläder under tiden som jag kämpar med vikten. Så jag fick shoppat en hel del åh är sååå nöjd.
Det blev tre par långbyxor, ett snygglinne och en tunika. Köpte även lite nya trosor, leggings, ett skärp och förstås en ny väska.

Åh som vanligt blev de inte bara till mig. Blev två pyjamasar var till grabbarna. Till fidde blev de 2 skjortor och 2 t-shirtar. Fick även tag i en födelsedagspresent till Noel, Oliver ska nämligen på kalas hos honom på lördag.

känns som jag är redo för att gå ut imån kväll, utan att behöva känna mig tråkig. Enda jag saknar är en snygg jacka...så de får nog bli kofta imån. Ser så fram emot detta...kl 18.30 imån är de vin- och chokladprovning för mig och min man på Vin och skafferiet hus nr13 i Varberg. Lyx!!!!

Men först på dan ska jag på "babycafe" hos Maria i Vessigebro...ska bli kul å träffa töserna igen och alla bebisar *mys* Känns som de börjar bli dags för mig att ha nästa...får se om tjejerna kan i nästa vecka.

Idag vet jag inte vad jag och mina söner ska hitta på...hmm...jaja, de åter står att se. Douglas sussar just nu och Oliver kikar på musses klubbhus medan han avnjuter en isglass.
Tjipp tjipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0