Söndag o söndag...

ja då var de söndag igen. Åh helgerna går såå fort, fast de gör ju veckorna med. Douglas fyller 6 månader nästa vecka. Igår fick han sin första tand, nästan precis samtidigt som oliver fick sin (Oliver fick sin 2 dar innan han fyllde 6 mån). Inte konstigt att han har varit grinig om kvällarna och stökat och haft sig. Men i natt har han sovit från 19 till 08...lyx lyx.

Däremot vaknade oliver vid sex och var hur pigg som helst...vid halv åtta orkade jag inte ha honom stökande inne hos oss så då fick han titta på tv så man fick vila lite till. Oliver är uppe i tredje natt utan napp. Så snart får man hyra in nån som kan vara tomte så han får lämna sina nappar och att tomten då har med sig en sparkcykel. Ska kolla med svågern om han kan vara tomte.

Igår var vi i Varberg med Marko, Matilda och Noel. Hittade mig en jätte fin lila tunika med tillhörande brett skärp. Jätte fin...Matilda tyckte tydligen likadant då hon köpte en i rosa. Har hon och jag samma smak eller hahhahahaha.

På kvällen åt vi nog världens äckligaste kräftor...men de kompenserades med goda ostar efteråt.
Sen blev de soffmys med year one som film, sjuk film...helt klart fiddes humor....jag skrattade faktiskt några gånger med.

idag blir de simskola...fidde ska jobba ikväll så de lär inte bli nån film ikväll inte.
Nu är de lunch...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0