svacka...

Känns som jag kommit in i en svacka gällande allt. Visst hösten är vacker, men de är nog fasen den som får mig att bli som jag blir... Trött, hängig och allmänt småirriterad... Vill inget hellre än att träna, men jag orkar fasen inte...åh så vet jag att jag mår såå mkt bättre av de, men de går bara inte. Vill helst dra ett täcke över huvudet å sova bort hela hösten. Har massa roliga grejer inbokat, men inte ens det ser jag fram emot. Men men de vänder väl snart... Hahaha de låter nästan som jag är deprimerad...men de är jag absolut inte. Så mina vänner ni behöver inte oroa er..

Tillbaka till pissenätter är vi iaf... Åh eftersom lilleman är igen korkad så tror jag bestämt att tand nr 2 är på gång oxå. 2 nätter fick ja ha de gott...men i natt känns de som jag inte gjort annat än varit upp. (egentligen är de bara 2 gånger för douglas och oliver tassade in själv, men de känns som miljarder ggr).

Ja gör visst inget annat än gäspar... Nähe, rycka upp sig själv och ta tag i vardagen kanske...
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0