Tidiga mornar är inget för mig.

Jag inser mer och mer att jag är en nattmänniska och kommer aldrig någonsin att bli morgonpigg. Min stora prins kom intassande till mig vid halv tolv i natt och ville sova i pappas säng. Tror inte Fidde var så tacksam när han kom hem å fick sova i en uppvärmd säng och dessutom flytta Oliver. Jaja, sånt han får ta.

Igår blev de inget skrivande här, va helt enkelt för lat hahha. Iaf så visade vågen -0,6kg. Det är jag helt klart nöjd med, även om jag hade velat ha bättre resultat. Men jag var inte lika aktiv förra veckan för vem sjutton vill gå ut å gå i storm.

Nu vankas de snart frukost här. Douglas vaknade redan kvart över sju, så jag misstänker att han är hungrig och det är nog Oliver med fastän han inte har ro till att äta.
Idag blir de rätt lugnt här, har inget direkt jag måste göra. Jo jag ska klippa mig...bara topparna då jag ska försöka spara ut till långt igen.
får la se om de blir en bild här på resultatet sen...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0