Håller tummarna!

Tycker faktiskt att det är rätt spännande med alla tävlingar man hittar i olika bloggar som jag brukar följa...å jag hoppas givetvis på vinst. Hoppas nog allra allra mest på ett sånt där värme djur...hör och häpna så har till och med fidde kikat på ett sånt djur till barnen.

Annars va har hänt sen sist... Matilda och noel va ju här och busa, alltid lika trevligt. Fick tränga in oss i bilen för att hämta deras cirkusbiljetter. De gick faktiskt bra, så då vet man ju att man kan åka på roadtrips när inte gubbarna är hemma.

Igår köpte Fidde den efterlängtade cykelvagnen. Toppen!!!! Jag gjorde en premiär tur till fotografen (mindre skoj hem då de regna), men de gick faktiskt jätte bra att köra.
Åhhh än en gång tack min sötaste finaste Pernilla för all hjälp hos fotografen..jag hade aldrig klarat de utan dig. Eller rättare sagt de hade inte blivit några kort alls. Nu ska de iaf vara klart och vi ska kolla på bilderna nästa helg.

Idag har Angelica varit här på lite fika, alltid lika trevligt och mysigt. Synd att de hinner gå så långt emellan bara.
Sen kom M. och köpte stl 80 och massa bebisgrejer. Åh hon ville fortsätta köpa grejer från oss om vi har mer till övers :)

Imån är de äntligen dags för cirkus, ska bli såå himla spännande..hoppas att han gillar de min lilla skrutt Oliver.
Nu blir de duschen å nattning av Oliver och soffläge!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0