Sämst...

Jag är fasen sämst på att uppdatera. Har ju börjat jobba igen å de tar mkt kraft och energi. Men värre lär de ju bli när inskolningen är klar å massa ska hämta och lämna på dagis.
Förra veckan härjade magsjuka här...men de va inte så farligt...fördelen är att snoreriet minskade. Annars har de inte hänt speciellt mkt.

Mamma å Kenneth var här på besök i lördags kväll...mkt trevligt. Oliver fick Kenneth till att spela buzz barnspel på ps3:an.
Igår kom Pernilla, Ola och Felicia hit på en snabbfika...å de får de bestämt göra oftare...för Douglas gick hela tiden. Fidde å jag kämpar ju hela tiden med att han ska gå, men vill inte alls..men när de kom släppte han allt å traskade fram och tillbaka mellan dem som om han inte gjort annat... Ska bli intressant å se om han går hos Matilda idag, då hon ska va barnvakt...ja ska på gympa med Oliver.
Jag jobbar halvtid denna veckan Fidde jobbar em. nästan vecka får fidde åka till jobbet när jag slutat, så även där en em-vecka (dock lite jobbigare för oss båda) Fidde får ju även ta han dom inskolningen nästa veckan

på fredag ska jag och Oliver på cirkus för första gången, ska bli skoj:)

Nu har jag iaf uppdaterat lite... Hoppas på att man får in en bättre rutin på de här med, trots att man jobbar.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0