Herre gud va tar tiden vägen?

Nu har de gått en vecka till sen ja skrev sist..hur är de möjligt då?
Denna veckan har varit spännande på alla plan:) I måndags blev vi husvagnsägare till en gammal solifer -83:a. Välvårdad å fin trots sina många år på nacken. Så måndagen blev de ett par timmar på gekås för att inhandla saker till den.
På tisdagen begav vi oss iväg på vår första tripp:) Vi åkte inte så långt, vi hamnade i vilshärad hos mamma å Kenneth. Dom vi köpte vagnen var inga husvagnsmänniskor så de kunde ingenting om vagnen, där av åkte vi till Kenneth för att få hjälp. Han fixade å trixade å fidde blev den som fick "gå bredvid å lära sig". Jag tog hand om busarna.
vi stannade där i två nätter å de gick hur bra som helst för kottarna att sova i vagnen, första kvällen levde D rövare i en halvtimma innan han tvärdecka.
På onsdagen åkte vi in till Halmstad å mötte upp Mickan. Blev shopping å fika:)
På torsdagen tog vi vårt pick o pack å körde hem igen, Mickan följde med oxå å de blev god mat å dryck. hann även med lite wii å tärning. Hade hoppats på lite mer "röj" men Fidde va helt slut å med min förkylning va de jobbigt å dricka.
Jag å Douglas har nämligen kraxat som kråkor ett par dar å nu är vi båda två bomtäta i snoken.
Fredagen va lugn då Fidde skulle jobba på kvällen/natten.
Lördagen var de städning på högnivå här..fy f*n va skit man drar in när man låter dörren stå öppen å vi alla springer in å ut med och utan skor.
Sen skulle ja baka kladdkaka till våra fikagäster som skulle komma på eftermiddagen....men den blev allt annat än kladdig, å ändå hade jag den inne 3min kortare.....jag ska verkligen inte baka kladdkaka misslyckas jämt.
Hultan å Maja var det som kom...mkt trevligt:) Synd att vi träffas på tok för sällan.

Idag blir de ångest dag, sista semesterdagen, fyyy sjutton. Hade gärna varit ledig  iaf tre veckor till för de är va barnen kommer vara då fidde fortf jobbar helg. Men men, nån gång måste man ju bita i de sura äpplet...
Det blir iaf en kort vecka då jag hade tänkt att vara ledig på fredag för vi ska åka till Nässjö å där blir de kräftskiva, födelsedagsfirande x2 och sen vidare till Vimmerby för att gå på carlsbergdagarna där på söndagen.
Nu är det dags för frukost. Kanske borde väcka sömntutan Douglas.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0