äntligen!!

Äntligen har Ola varit här och hjälpt oss att fixa kontakterna, så nu har vi inte längre nån tvärsöversladd. Till Douglas stora lycka får jag väl säga. Som han har farit runt i sin gåstol idag, tjoandes och tjimmandes. Hans och Olivers dag avslutades med ett katt och råtta lek för deras del, de busade och jagade varandra och skrattade så de stod härliga till och massa illtjut när de kom för nära varandra och trodde att den ena skulle ta den andra och tvärtom.

Idag har julen städats ut, herre gud sicken tid det tar när man är ensam och ska ta hand om båda barnen samtidigt. Det enda jag har kvar är julgardinerna i vardagsrummet...har inte bestämt än vad jag vill sätta upp bara. Va himla gott å få det avstädat här, blir rätt skitigt när man har kalas...speciellt barnkalas hahah.

Denna helgen har vi än så länge inget bokat, tänk va lyxigt de hade varit med lite barnvakt å fått gå å se bio... Men de får nog bli en annan gång.
Imån börjar iaf Let´s dance, de ska ja inte missa...nu är man klistrad vid soffan på fredagskvällarna igen.
Blir nog snart läggdags för min del, är massa trött idag...

Åh jag måste ju tillägga med att Ola har en sån förvaringsmöbel för leksaker som jag vill ha...så snart snart kommer de även bli klart på Douglas rum, de är ju på tiden.



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0