först...

...ett STORT grattis till Madde och Ola som idag har fått en pojk. Hoppas att liten kommer gilla babysittern och babygymmet. Nu är de definitivt, inga fler knoddar här inte...två grejer borta, ev även en tredje hoppas jag... Jag hoppas såå att Linda med familj köper bilbarnstolen då de ska få tillökning till familjen. De är så kul att Siggebus ska få ett syskon i år.

Mkt mkt märkligt är de att jag i tisdags inte kunde avboka min iphone...den var ju sååååå skickad. Eller hur, jävla bull shit. Fidde ringde idag för att kolla vart hans tagit vägen. den skulle komma in nästa vecka å den jag beställt skulle komma in idag. Mkt mkt märkligt.... Så jag ringde å nu helt plötsligt var den inte skickad så då kunde jag avboka för att beställa en vit iphone 16g...så förhoppningsvis kommer den i nästa vecka. Fidde den stackarn har varit som ett barn på julafton så han kunde inte hålla sig till nästa vecka...så han maila med tre halmstad, så efter en något uppjagad lunch packa han in oss i bilen för att hämta en iphone i halmstad. jag fick ju iaf inhandlat ett par tröjor på ginas rea så jag är rätt nöjd iaf...

idag kikar jag på lets dance premiären, ÄNTLIGEN!!! dock har jag ingen favorit än... Agneta ska ju tydligen vara topp tippad, ska bli spännande att se. Blev lite imponerad av Gudrun, trodde inte hon skulle vara så duktig som hon faktiskt var.

nähe, nu ska jag fortsätta och kika...
kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

man kan alltid köpa nya grejer i fall det skulle bli en till :)

Men det är rätt skönt att bli av med grejer man inte behöver.

2010-01-08 @ 21:58:45
Postat av: Emlan

de blir inga fler...då får jag byta man.

2010-01-09 @ 10:31:05
URL: http://mysemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0