Hängig...

Känner mig lite småhängig idag, frusen å motivationen är på botten nånstans å ropar inte ens efter mig...
Tur man inte har nåt som man "måste" göra idag. Douglas är på sitt allra trevligaste humör, suck. Har lovordat honom överallt om att han är så himla duktig på att äta...men inte idag inte... Åh blir sur för ingenting. Tack o lov ligger han åh sussar en stund nu...så de är bara hämta kraft för att klara av resten av dagen.

Igår var en häktisk dag, började tvätta tidigt på morgonen. Sen besökte jag friskis, dock var passet fullt..men stannade i gymmet. Sen var de hem, dusch, hämta tvätt och Oliver. Sen åt vi smarrig lunch. Därefter va de dags för 3års kontroll, Oliver fick godkänt...även på vikten hur de nu gick till. 94cm lång å 13,2kg.... han var mkt bra på att prata sa hon hahhahahhahahhaha.
Sen va de skynda hem, lägga D som fick sova 30min...sen vidare till Matilda som passa honom medan jag och Oliver var på gympan. Mkt roligt var de, va ju ett tag sen jag var med sist. va hände sen...en snabbis till affären å tillbaka till Tilda för att hämta D, tack o lov bjöd honom på mat så då kunde man äntligen pusta ut lite. Gott var de å båda barnen åt som bara den. Sen åkte vi hem fick D i säng och O och ja smaskade lite vindruvor.

När fidde kom hem kollade han och jag på Sommaren med Göran, en lite lagom underhållande film.
Nähe, nu ska jag kura in mig under filten en stund...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0