känns lite bättre.

Idag känns de faktiskt lite bättre..slapp huvudvärken igår äntligen, tryckte lite i bihålorna men inte så att jag led av de. Vankade vid fem i morse av ett sandpapper i halsen, men de har faktiskt försvunnit. Kanske kanske blir de inget av de här... Känner mig inte alls så trött å sliten som jag har gjort övriga veckan. Så de är bara hålla tummarna för att de inte ska komma tillbaka.

Va igår rädd för att kottarna fått maginfluensa. Men oliver va jag nog bara snabb ute att dömma. Åh på douglas som fick feber igår kan jag nog med säkerhet säga att det är de där förbannade tänderna som spökar igen. STackarn, fattar inte varför de ska vara så jobbigt för honom att få tänder. 5 bajsblöjor om dan, feber å jätte ont i munnen. STackarn stackarn. Å varje tand har tagit 1 månad på sig att spricka igenom.

Nu vankas de snart helg åh de är inte vilken helg som helst. De är första helgen som fidde ska jobba..usch å fy. Så från och med imån kl 18 sitter jag å barnen själva. Han kommer hem 06 lördan å går på igen 18 så även lördag sitter vi själva. Likadant nästa helg. KOmmer kännas mkt mkt märkligt. Nog för att han har varit iväg hela helger innan, men de här är ändå inte desamma...å dessutom får man ju tassa omkring både lördag å söndag fm, hur de nu ska gå till med två barn hemma.

douglas somna precis sin fm lur, så nu ska jag pula lite här hemma.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0