ledsen och besviken...

å arg å förbannad å allt annat man kan vara... Ringde i fm till tullbro områdets exp för att höra varför jag inte fått reda på placering på D än. fick till svar att de höll på med marsbarnen nu. Åh att jag kunde räkna med att inte komma in varken på hertingsgård eller slätten. Fan jag blev så förbannad och samtidigt väldigt ledsen. Här placerar man sitt barn i kö så fort man får tillåtelse för att man ska få det man vill. Men ändå hjälper inte de. Förstår inte varför de inte prioriterar att få in syskon på samma dagis.
Så nu är de så att pga bristen på platser så kan han bli placerad vart som helst, hemska tanke. Önskar så att min mor bodde närmar så man hade kunnat lösa de hela på ett praktiskt sätt. Men så är ju inte fallet.
Åh då de är ont om folk  på jobbet vill de ju att man kommer tillbaka då man sagt att man ska. Åh fidde har inte heller särskilt lätt att få ledigt just nu då de kör för fullt på den kolonn han jobbar nu.
Kommer ju bli ännu mer dagis tid när man får åka hela stan runt för att lämna på dagis, fan med!!!!!!!

Känner mig ju så trygg med den personalen  som är på Olivers dagis så de känns lättare om man fick lämna Douglas dit med...men om jag har tur så kanske han får börja där efter sommaren. Ångesten är total.  Blääää!
När en sak löst sig så kommer nästa problem, fan med!!!

tur jag är så nöjd med de nya vv programmet annars hade jag nog ramlat dit idag...jag är ju rätt så duktig på att tröstäta. Men de ska jag inte göra, mer än frukt isf :)
Önskar verkligen att gubben vaknade snart så jag får ventilera lite med honom, innan jag bryter ihop totalt.
hejsvejs..

Kommentarer
Postat av: louise

Usch o fy, håller alla tummar för att det ska lösa sig för er! när ska du börja jobba?

2010-01-13 @ 21:09:37
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Emlan

jag börjar jobba på påsklovet. Då har fidde 3 v pappaledigt. Sen får vi väl se hur de ser ut om vi behöver pussla lite... Vet ju inte när han får komma in på dagis å vilket det blir...jag tänker ju inte gå med på vad som helst heller.

2010-01-13 @ 21:13:57
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: Johanna

hoppas att det löser sig bra!

2010-01-14 @ 09:37:19
Postat av: louise

håller tummarna för er!

2010-01-15 @ 18:35:28
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0