Arrrgh!

Just nu är jag måttligt arg på min man. Hade äntligen bestämt oss för att våga oss på å klippa Douglas fina lockar. Å jag hade ställt in trimmern skulle bara hämta Douglas. Då ska min man sätta i laddaren å va gör han då joooo han ändrar den till de han brukar köra sig på. Så nu har min kära son inget hår alls på två låååånga vita fläckar. Innan huvudet hann reagera....fan med. Fick köra de andra håret på storleken över, men de ser skitdumt ut, så de blir nog till att dra allt så han blir helt kal. Morr pust stön, va fan ska de på å pilla för. Varför kan de aldrig lära sig.

Kommer ju dröja aslänge innan han får nåt hår nu. Jag hade ju tänkt spara 1,5cm...

Semestern på öland va mysig trots de trista vädret. Vi hann iaf med lådbilslandet. Åh så så fick barnen testa på leos lekland :) Kan helt klart rekommenderas.
Stormade som ja veti nte va på lördagen. Sen åkte vi till Järnavik i Blekinge på söndagen. Vi va på tingsrydsmarknad på måndagen...där va de så himla varmt. Oliver fick äntligen åka farfars båt.
annars va de mest lugnt å skönt.

Sen vi kom hem har vi träffat massa goa vänner fikat, grillat m.m Åh så har vi kollat på bättre begagnade husvagnar...får la se om vi hittar nån som passar oss.
nu ska ja röja lite i vårt stökiga hem.
kram

Kommentarer
Postat av: marthina

Hej!



Förlåt men jag kan inte låta bli att skratta lite över er hårtrimmersincident...klart att det är riktigt surt med D´s hår, but still vännen, det växer ju ut. Menar givetvis inget illa.



Så ni var på tingseryds marknad i måndag! Det var jag och Vilhelm oxå!!! Viktor jobbade så vi var där för att spana in pappa in action i uniform. Synd som attans att vi inte sågs!



Kramar

2010-07-30 @ 19:38:00
Postat av: Emlan

Jo visst växer de ut...men hjärnan va så inställd på hur de skulle bli, å så blev de inte alls, typiskt! Saknar redan hans telefonsladdar till lockar.

Fasen med att vi inte visste, då hade man kunnat mötas upp!!!

Kram

2010-07-31 @ 09:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0